rubrik?

Nu var det ett bra tag sen jag gjorde ett avtryck här i min blogg men det beror på att jag inte visste vad jag skulle skriva.

I Fredags hade min kille en fest hemma hos honom, som vanligt var vi väldigt stressade hela den dagen det är alltid så när vi ska ha fest eller om vi ska på fest. Vi skulle först in till kalmar han skulle handla och sen fixa sin mobil, han fick en ny så det var ju positivt iallafall sen när vi varit i kalmar och fixat allt vi kom där i från klockan 5 ungefär och festen började vid sju. sen kom vi på att vi inte hade ätit något på hela dagen så då bestämde vi med hans mamma att vi skulle komma till henne och äta, och sen vid halv sju var vi tvunga att åka hem eftersom festen började vid sju och innan dess var jag tvungen att duscha och göra mig iordning men allt gick bra till slut vi hann bli klara i sista sekund :)

Idag har jag varit på stan och köpt en ny piercing till tungan eftersom igår när jag låg i min säng och pratade med tove märker jag att något åker ner i halsen och givetvis är det min ena kula till min piercing som jag råkar svälja, snacka om vilken otur men men det är väldigt vanligt att man råkar svälja en kula eller två :P Tur att inte hela staven hängde med. Nu har jag köpt en svart piercing som jag är väldigt nöjd med .. :)

Nu är det inte alls långt kvar till julafton vilket jag är väldigt glad över för efter jul så börjar vi gå mot varmare tiden igen :)

hur firar ni jul?

Malin

Kommentarer
Postat av: jasmine

Vad kul att du bloggade lite:)

vi stannar bara helgen innan vi åker hem igen..



vid jul ska ja fira med jacobs familj iår..Hur ska du fira din jul?

puss

2008-12-15 @ 13:42:59
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja det är jobbigt och jag försöker att inte ta åt mig, men det blir ju att man tänker på det resten av dagen. Vi måste ses nu nån dag :-)

2009-01-12 @ 21:11:36
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0