Bio ikväll.

Nu hade jag tänkt mig att ta mig tid till att uppdatera min blogg. Just nu sitter jag hemma och väntar på att Richard ska sluta jobbet så att vi kan träffas lite senare vi ska kolla på bio ikväll vi ska se Rallybrudarna, vi har nämligen varit tillsammans i 1 månad på söndag så tänkte vi "fira" det lite i förskott. Annars idag blir det väl bara att man kommer ta det lugnt. En sak som jag inte kan förstå riktigt är vart veckorna tar vägen jag tycker att det känns som att det är helg hela tiden, veckorna går så himla fört nu förtiden, det kändes nyss som det var fredag och se nu är det redan fredag igen.



Man kankse skulle ta och läsa lite i engelska boken kankse jag ligger efter som bara tusan när det gäller läsandet man ska ha läst till kapitel 17 eller något och jag har bara kommit till kapitel 3 ungefär illa!

Malin

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jaaja, men jag klippte bara topparna och luggen :-P

2008-11-21 @ 13:57:07
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Sara

Den filmen är bra, jag har åxå sett den på bio. :P kram

2008-11-21 @ 14:45:43
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0