vilken underbar kväll!

igår så åkte jag och richard in till kalmar och kollade på bio vi kollade på rallybrudarna som ni redan visste om eftersom jag skrev det i förra inlägget. den började vid kvart i nio vi var tvunga att hämta ut biljetterna senast klockan åtta. Richard ringde till mig och sa att jag skulle vara klar till klockan fem så vi kan åka in till kalmar då, men då tänkte jag varför vill han vara inne i kalmar så långt innan själva bion började men det var ju bäst att göra som han ville :) det ångrar jag inte en enda sekund. när vi kommer in till kalmar så gick vi runt jag hade inte en aning om vart vi skulle så då frågade jag honom vart vi var påväg då sa han att vi skulle göra något skoj sen säger han att vi ska gå till en resturang och äta en fin middag :) han är verkligen världens bästa. Vi går till en fin resturang italy tror jag den hette kommer inte riktigt ihåg. vi beställde jätte god mat vi åt kyklingspätt pommes och beanersås det var verkligen jätte gott och väldigt gulligt av honom att bjuda ut mig :) sen åt vi efterrätt, efterrätten bestod av vaniljglass med frächa frukter det var också jätte gott. Sen när vi ätit klart är det snart dags att hämta ut våra biobiljetter.

Filmen var bra tycker jag men den var inte riktigt så rolig som man trodde att den skulle vara men den var ändå rolig. Så om man ska sammanfatta kvällen så var den helt underbar men det är väl klart man har ju en underbar pojkvän också :)

Det var allt för denna gången. Är så glad att jag träffade honom.


Kommentarer
Postat av: caroline

Tack för alla kommentarer malin, glad jag blir :)

2008-11-23 @ 19:01:21
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad bra :-) Gulligilll :-D

2008-11-23 @ 20:50:06
Postat av: caroline

Det har varit fest dygnet runt, för lite sömn & mat och alldeles för trevligt sällskap :D haha, bättre än så kan det ju nästan inte bli ! :)

2008-11-24 @ 19:00:40
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0