...

I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle bättra mig vilket jag kan säga att jag gjort än så länge eller jag har iallafall gjort det jag skrev att jag skulle ha gjort, jag har gjort 8 av 21 frågor på Geografin och det är en bra start tycker jag. Sen har jag läst lite på teorin till körkortet också, ganska mkt man ska kunna men det kommer man väl klara av efter lite övning. Det kommer nog gå finnemang.. Idrotten idag var riktigt roligt faktiskt jag brukar inte vara en idrottsfantast men idag var det skoj, vi gjorde lite kast och sparkar jätte roligt, men det är nog inget för mig som jag skulle kunna hålla på med men det var riktigt skoj att testa på iallafall. :) 


 
Jag blir så himla arg på min engelska lärare jag har nu, jag läser ju engelska B jag hade ett samtal med henne för hon skulle berätta för mig hur det hade gått för mig på det muntliga talet jag hållt för klassen och sen en uppsats som jag lämnat in. För det första säger hon att jag har för svenskt uttal när jag pratar engelska men herregud vad kan hon begära ?? Jag är ju från Sverige och har bott i Sverige i hela mitt liv det är klart att jag har ett svenskt uttal då tycker jag iallafall. jag tycker det viktigaste är att man kan bli förstådd att dem som lyssnar på en kan förstå vad man säger, det tror jag dem som lyssnade på mig inte hade några som helst problem med. Men men det är väl bara till att ta nya tag och försöka att prata mer med ett engelskt uttal.

Sen blir jag så irriterad på dem som bara snackar en massa bull shit bara för att smickra en för studen och sen bara dra sin väg utan att ens säga någonting alls bara sticka. Fy fan sånt gör mig riktigt förbannad.

Så mitt mål nu i livet är att bli en bättre människa och ta tag i saker och ting som gör en arg eller besviken och inte bara rymma från sina problem. För om man rymmer kommer problemen ändå ifatt en tillslut och då blir det oftast ännu jobbigare än vad det var innan. nehe förlåt för ett väldigt argt inlägg det brukar jag oftast unvika men idag kände jag att det behövdes att få skriva av mig lite jag får be om ursäkt. Nehe nu ska jag gaska upp mig och ta tag i problemen :)

ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Du har väl lyckats lite med:-D Vi måste snacka...

2008-10-04 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0