hejsan!

Idag har det varit en seg dag för mig men det kan vara skönt med sega dagar också bara det inte sker allt för ofta. Men man har fått lite nytta gjort iallafall har skrivit lite på engelskan som jag ska vara klar med tills på måndag, för att jag ska slippa lägga så mycket tid på det i helgen så tänkte jag ha som mål att bli klar innan helgen givetvis.

Sen vill jag bara säga Grattis ännu en gång till Madde som fått sitt körkort idag :) Nu får jag en kämpe glöd att jag också ska bli klar med det fort eftersom jag inte alls har mycket kvar på det alls. Det gäller bara att bestämma sig för att klara det.

Vet inte så mycket mer om vad jag ska skriva, det får räcka så!

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi kan ju ses idag om du har lust? :-)

2008-10-16 @ 10:59:07
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Precis, men: Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder eller vad är det man säger!? Hehe... ;-)

2008-10-17 @ 14:41:36
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0