Regniga dag!

Jag kom nyss hem från skokällaren mamma tyckte vi skulle dit och kolla på Rean dem hade det skulle tydligen vara jätte mycket rea där just nu. Jag tänkte att det kan ju inte skada att åka dit och kolla eftersom jag ändå ville ha ett par nya stövlar. Jag hittade ett par tillslut men dem var givetvis inte på Rean det är så typiskt, men dem var inte alls dyra iallafall dem kostade 500 kr det tycker jag inte är så farligt dyrt.

Här kommer en bild på dem:



inte världens bästa bild men ni kan se på ett ungefär hur dem ser ut iallafall.

Mina planer för dagen är inte så stora jag ska nog plugga lite till körkortet sen ikväll blir det till att kolla på Andra Avenyn den serien är så himla bra :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: caroline

Haha ja vi hade jätteroligt! :) Jättefina skor du köpt förresten! :)

2008-10-05 @ 14:42:43
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Snygga skor!!!!

2008-10-05 @ 19:37:10
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0