Rubrik?

Det känns som att det var väldigt länge sen jag bloggade nu det kan nog en del hålla med mig om. Men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga har haft så mkt annat att göra.

I fredags var jag med Richard vi hade inget att göra så vi ringde Malena och Oscar och frågade om dem ville hänga med oss till Twenty Nine och ta en drink och snacka lite, men det blev inte riktigt som vi tänkt från början, men är ni förvånade det brukar aldrig bli som jag tänkt från början:P Men iallafall det blev fler drinkar än bara en sen bjöd Richard mig på en Tequila den satt fint det var en 6:a med och som alla vet så är den ganska stor men men den gick ner, värken han eller jag kom ihåg vilken ordning man skulle ta allt men nu vet vi först tar man saltet sen Tequilan och sist citronen det måste jag komma ihåg till nästa gång. Men kvällen blev väldigt lyckad, tråkigt att Tove inte kunde komma men nu på fredag blir det annat för då ska vi till Twenty nine igen och då kommer tove med och sen även Madde, Chrille och sen Josephine och sen även Richard troligtvis :)

På fredag är det en stor dag för mig jag ska till kalmar med Richard han ska hänga med mig som stöd, jag ska Piersa Tungan herregud hur vågar jag egentligen jag kommer vara så nervös så jag kommer vara helt vit i hela ansiktet, men jag har velat göra det väldigt länge nu så jag tänker nu eller aldrig. Så vid klockan 17,00 den 24 oktober då gäller det. Men det kommer gå jätte bra hoppas jag och det kommer bli så himla fint sen när svullnaden har lagt sig och det har läkt ordentligt längtar redan :)



Malin

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha ja på fredagskväll då.. Det kommer gå galant på fredag med piercingen och du kommer vara alldeles fantastiskt nöjd med resultatet, det vet du:)

2008-10-21 @ 23:11:43
Postat av: jasmine

KUL:) att du vågar och att du ska pierca dig nu då får du prova först o säga hur de va innan jag gör de:) hör av dig när du har gjort..:)

puss puss

2008-10-22 @ 12:43:32
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det gick bra. :D du får lägga ut en bild sen då. :p <3

2008-10-26 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0