Ta tag i livet!

Igår kom jag fram till att jag ska ta tag i mitt liv, kan inte hålla på som jag gör nu längre det förlorar jag aldeless för mkt på att göra. Det känns skönt att börja om, jag ska sluta med att säga att jag ska göra en sak och sen blir det att jag gör en helt annan sak, jag ska börja göra som jag säger helt enkelt, annars kommer ingen lite på en tillslut och det vore väldigt jobbigt.. Detta har jag sagt att jag ska göra många gånger att jag ska skärpa till mig men det har inte blivit av, så jag tror säkert att en del som känner mig väl tror att jag även denna gången kommer att misslyckas men där har ni fel för nu jävlar ska det bli ändring.

Snart ska jag till skolan har hälsa och välbefinnande nu på morgonen där vi ska testa på jujutsy det ska bli spännande. När jag slutat skolan ska jag hem och plugga lite på teorin till körkortet för det är också en sak jag har bestämt mig för nu att jag ska bli klar med körkortet så fort som möjligt så jag slipper att tänka på det mer. Sen ska jag även plugga lite Geografi har prov på torsdag tror jag det var, det kommer handla om jordskorpan, det kan nog inte vara så svårt. Det är så min dag kommer se ut.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0