Uppdatering av mitt liv..

Det börjar gå lång tid mellan uppdateringarna på min blogg men det beror på att jag träffat en helt underbar kille som heter Richard och han har en egen lägenhet vilket gör att man är ofta hos honom vilket dem flesta kanske förstår så därför får jag inte tid med att blogga.

I fredags piercade jag tungan vilket jag skrev att jag skulle göra i det tidigare inlägget. Jag och Richard åkte in till kalmar redan vid klockan 12 den dagen och jag hade fått tid att pierca mig klockan fem snacka om att jag var verkligen jätte nervös när klockan började närma sig fem, men Richard var ju med mig och försökte hålla mig lugn. Men när vi gick till Dynamite så frågar dem om jag hade legg med mig och givetvis hade jag glömt det hemma, men sen fick richard uppvisa legg så det var tack vare att han var min pojkvän som gjorde att jag fick pierca mig. Sen fick Richard följa med mig in i det lilla rummet som den stora händelsen skulle hända. När jag in där blev jag verkligen jätte nerös och det var väldigt tur att Richard var med annars hade jag ALDRIG vågat göra det. Hon som skulle pierca mig var jätte bra hon sa exakt hur allt gick till och hur jag skulle sköta det. Sen någon minut senare var allt klart och jag var väldigt stålt över att jag äntligen vågade göra det. Så nu har jag äntligen den tung piercingen som jag alltid velat ha.
På kvällen kom Madde, Chrille och Tove hem till Richard vi hade tänkt att dricka lite innan vi senare drog vidare till Twenty Nine och fortsatte att festa där men det var lite små segt för min del eftersom jag inte kunde dricka eftersom tungan var ganska svullen. Men det var ganska roligt iallafall, man har alltid roligt i det sällskapet :)

Sen har jag varit hos Richard hela helgen och mest tagit det lungt.

Ikväll blir det till att kolla på Andra Avenyn :)

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0