Varför gör man saker man får ångra!?

Det är den stora svåra frågan varför man gör saker som man sedan får sån ångest över. Jag antar att det blir så eftersom man inte riktigt tänker på konsekvenserna, man handlar innan man har tänkt. Det är något jag måste bli bättre på att tänka innan jag gör en sak annars kommer jag hamna i denna situationen igen när jag får sitta med ångest över en sak som jag gjort som jag verkligen önskar var ogjort.



Men nog om det.. igår var det en bra dag, jag skulle ta chansen med att snacka med klicken för han bad mig om det så givetvis tog jag den chansen (vi hade varit ovänner för er som inte visste om det.) för jag har verkligen inte råd att förlora den killen han är min bästa killkompis jag någonsin haft, han säger inte bara att han bryr sig om mig och sen skiter i mig han menar verkligen att han bryr sig och det bevisar han också genom att alltid finnas vid min sida om han får chansen och har orken, men det ska vara mkt till för att han inte skulle göra det. Man kan säga att han alltid skulle hjälpa mig om jag bara lyssnade på honom och försökte ta till mig det han ger mig råd om. Nu ska jag verkligen skärpa mig med det när det gäller att lyssna på honom alltså eller jag ska börja ta till mig av det han säger eftersom han alltid vill mitt bästa och det vet jag. :) Jag vill bara säga det en människa som klicken finns det inte många av. Han är den bästa :) han är person man verkligen ska vara rädd om.

Idag ska jag träffa tove, nu ska jag göra mig iordning!

Jasmine grattis på födelsedagen om du läser detta :) Ha en bra dag hör av dig när vi kan ses :)

Malin

Kommentarer
Postat av: Tove

låter klokt

2008-10-12 @ 14:26:41
Postat av: Sara

Tack så mycket. :D

Vad bra, för vi vill att så många som möjligt kan. du kan väl hjälpa mig att säga till alla. :P therese och emelie vet. Sen är det madde åxå. :P

2008-10-13 @ 16:16:09
Postat av: Madeleine

Haha! Ja precis!! Ska vi ut och gå om du är hemma nu?

2008-10-14 @ 14:48:07
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag tror inte du är med på någon bild tråkigt nog, du hängde ju mest på balkongen och jag var där inne :P men ska jag skicka dem ändå?

2008-10-14 @ 15:23:17
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: caroline

Nej det har jag inte :/ tittade i mappen nu igen, inga bilder där.

2008-10-15 @ 12:00:03
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Okej, vad bra. :D Hoppas du kan den helgen, trots ändringen. :P

2008-10-15 @ 15:33:44
Postat av: Madeleine

Haha om du vågar, klart du gör :-D

2008-10-15 @ 15:58:18
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0