Vi börjar gå mot kallare tider.

Nu börjar man verkligen börja känna att vintern är snart här, usch jag tycker inte om kylan alls. Men en sak som är mysig med vintern är att det blir julafton och har det mysigt, träffar släkt och vänner. Jag tycker att det kan vara snö på Julafton men sen efter julafton ska snön försvinna för snön är oftast jobbig och besvärlig.

Men nog om det idag vaknade jag klockan halv nio och började plugga jag blev lite rädd för mig själv där för ett ögonblick det är inte likt mig att vakna så tidigt och jag brukar defenitivt inte plugga så tidigt men det är väl bara till att erkänna att jag känner lite smått panik över nästa vecka i skolan men vad ska jag göra, jag är inte mer än människa.

I morgon ska jag på halloween fest det kommer verkligen bli jätte skoj. Jag och Madde var i kalmar igår  och köpte en del grejer tills i morgon. Det kommer verkligen bli en lyckad fest. Min Richard ska också med det kommer verkligen bli jätte skoj..

Nehe nu ska jag göra mig iordning ska träffa tove vid tolv.

Ha det så bra


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja jag läste att du piercat dig där, strongt gjort! :D

jag börjar bli lite nervös inför håret får se hur det blir :D ska du ut imorgon? :)

2008-10-30 @ 12:20:45
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag var inne i tygbutiken i Nybro och köpte ett hårt tyll-tyg som var som ett nät som jag ska sätta fast i håret med hårnålar och ha över ansiktet som en änka ;-)

2008-10-30 @ 14:51:27
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej! NU vet jag vilka bilder du pratade om där du & rikard är med på fias feat? :P dem har ju andreas tagit med sin kamera och ligger på fias dator, det var därför jag inte hade dem på min.

2008-10-31 @ 16:21:47
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det blir en kul fest. :D <3

2008-11-01 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0