You name It!

haha det är en replik som vissa personer verkligen gillar :) Eller hur du vet vem jag syftar på :) ;) Nog om det idag har jag varit hos min kära syster det var jätte trevligt det var ett tag sen man umgicks med henne, det har bara blivit att man träffats i skolan. I morgon har jag Geografi prov det kommer handla om Jordskorpan det kommer nog gå finemang även om att man inte hunnit plugga så mkt eftersom en kompis hamnade i nöd och då måste man givietvis ställa upp där först och främst. Ikväll är min kväll uppbokad framför tv:n nu vid klockan 20.00 är det ett program som det finns snygga killar i förhoppningsvis det heter något som do me to a topmodel eller något i den stilen. Sen ska jag plugga lite igen innan det andra programet börjar vid klockan 22,00 kommer inte ihåg vad det heter riktigt men det handlar om överviktiga kvinnor som får betalt för att sätta sig på folk :) hehe.
Så ser min kväll ut, i morgon blir det till att träffa Madde ska bli riktigt trevligt, det var ett tag sen man träffade henne.

Ha det så bra! /Malin

Kommentarer
Postat av: caroline

Trevligt! :) Ja jag ska försöka ta bilder på modevisningen ikväll som du kan få se sen :)

2008-10-10 @ 08:03:55
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0