Flytt!

Valborg idag då, jag och min kille kankse ska till kalmar slott ikväll och grilla med min syster och hennes kille :) Nu ska man bli sambo också det känns jätte bra men det gick väldigt fort allt inflyttningen sker i morgon den 1 maj vilket är väldigt snart eftersom det är redan i morgon :P Men vi kommer inte hinna flytta in redan i morgon eftersom vi inte har hunnit packa något alls, men huvudsaken är att lägenheten är vår :) Det ska bli skönt att kunna göra vad man vill. Men det kommer kännas väldigt konstigt men väldigt bra också. Igår var man också på en arbetsintervju på apoteket ska sitta i kundtjänsten i så fall om jag får jobbet vilket jag givetvis hoppas på, men det är bara över sommaren men det finns kanske en chans till förlängning förhoppningsvis, om man visar sina framfötter och är duktig vilket jag kommer att sträva för. Men nu ska jag fortsätta att jobba. Ha en bra Valborg :)

Kommentarer
Postat av: sara

Vad kul. :D Hoppas allt går bra med flytten och jobbet. :D kram

2009-05-02 @ 14:47:51
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0