Sommarjobb!

Idag ringde Ros-Marie mig, hon som intervjuade mig på kundtjänsten på apoteket,jag fick jobbet! Är så himla glad över det.. Men det är bara över sommaren än så länge till augusti men det är bättre än inget då får man fast inkomst vilket är väldigt skönt då slipper man vara orolig över hur mycket lön man kommer få. Jag börjar redan med utbildningen på måndag på det nya jobbet så det ska bli spännade och kul. Så hoppas att det kommer gå bra men det gör det säkert. Nu har man blivit sambo också :) Vi har äntligen börjat kunna flytta in, vi har ägnat hela helgen åt att städa lägenheten, vi har även börjat tapetsera om i vardagsrummet det kommer bli jätte fint när det väl blir klart. Idag ska kanske jag och Richard åka till ikea och kolla på ett matbord, hoppas att vi hittar något som passar oss. nehe nu ska jag fortsätta att jobba. ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till jobbet och till inflyttningen. :D kram

2009-05-11 @ 20:06:04
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Jo då det går bara bra. Just ni har vi ett grupparbete som man bestämmer själv tider och så, så det är skönt. Så imon är jag ledig. Hur går det för dig på jobbet då?

2009-05-12 @ 15:25:22
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0