Valborg!

Först hade jag och Richard tänkt att ta det lungt på valborg eftersom det är mycket att göra med lägenheten just nu. Men det blev ändrade planer jag och Richard åkte till Malena och Oscar och firade valborg vi pratade drack lite och umgicks men det blev att jag och richard åkte hem ganska tidigt eftersom det var väldigt kallt ute. Men vi hade det trevligt iallfall :) Uppdatering om vår lägenhet vi har inte kunnat flytta in ännu tyvärr eftersom vi upptäckte att lägenheten inte alls var städad. Väldigt tråkigt eftersom vi hade planerat att flytta in i helgen. Nu ska en städfirma åka dit och städa lägenheten som tur är så att vi får det riktigt fint och rent, vi planerar att kunna flytta in till helgen :) I morgon kommer Tove hem det ska verkligen bli jätte kul att träffa henne igen det var trotts allt 2 månader sedan vi sågs vilket är en väldigt lång tid för oss. Det kommer ta hela natten innan vi har pratat igenom allt, så man lär nog vara lite trött när man ska upp och jobba tidigt dagen efter men man kan ju inte bara strunta i jobbet för det. Idag ska jag övningsköra med pappa troligtvis och sen bara ta det lungt. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: jasmine

nae vad tråkigt att folk inte städar efter sig!! men men nu får ni de riktigt gjort iaf hoppas de går bra med flytten sen:)

2009-05-05 @ 12:10:05
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0